sobota, 19 stycznia 2013

Jajecznica ze śmietaną wg Gordon Ramsay

Nie wierzyłam ze jest ta jajecznica jest taka smaczna dopóki jej dziś nie zjadłam na śniadanie. Niebo w gębie:)A to wszystko dzięki Gordonowi 
Składniki na 2 osoby

  • 5 jajek
  • Plaster masła
  • Łyżka śmietany 18 %
  • Pomidor
  • trochę oleju do smażenia
Wykonanie:
  1. Na rozgrzaną patelnię wlać olej i położyć przekrojonego na pół pomidora skórką na patelnię
  2. Do rondelka wlać 5 jajek , dobrze je wymieszać
  3. Dodać plaster masła
  4. Postawić na gazie i cały czas mieszać
  5. Jak jajka zaczną się ścinać to zabrać z gazu i dalej mieszać
  6. Postawić spowrotem na gaz i jak bedzie się znou ścianać ro zabrać z gazu
  7. i tak kilka razy
  8. Zdjąć z gazu i dodać łyżkę śmietany
  9. Wymieszać
  10. Podawać z fajnym bo ciełym  pomidorem :)
  11. Smacznego






2 komentarze:

  1. też ją robiłam :) to tzw. jajecznica idealna :)) tylko ja pominęłam śmietanę. bez niej też wychodzi super :)

    OdpowiedzUsuń

Brzmi smakowicie ? napisz coś o tym :

Łączna liczba wyświetleń