poniedziałek, 3 września 2012

Zapiekanka na cieście francuskim

Kupiłam takie cztery ceramiczne cudeńka i postanowiłam sprawdzić co mogę w nich upiec. Wymyśliłam takie oto śniadanie . Najsmaczniejsze jakie jadałam :)

Składniki :
  • 4  kawałki ciasta francuskiego
  • 6 usmażonych pieczarek ( opcja)
  • 12-16 plasterków kiełbasy
  • 1 papryka
  • 1/3 pęczka szczypiorku
  • 1-2 jajka
  • 3 łyżki mleka
  • tymianek , kminek mielony ,pieprz cayenne , kolendra , imbir
Wykonanie:
Naczynka natłuścić delikatnie olejem ( za pomocą ręcznika papierowego).   
Na spód położyć ciasto francuskie , lekko zachodzące  na ścianki.
Nastawić piekarnik na 200 stopni.
Położyć na to pieczarki , kiełbasę , pokrojoną paprykę i szczypiorek.
W dzbanku rozbełtać jajka i dodać mleko oraz przyprawy  i wlać do naczynek.
Wstawić do piekarnika i piec ok 15 min.
Podawać ciepłe albo zimne . 
Smacznego :)






4 komentarze:

  1. świetny pomysł, szybki i smaczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują, śniadanko idealne, ostatnio używam ciasta Linessa, taka dietetyczna wersja(znalazłam w lidlu), zawsze to mniej kalorii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! I jakie piękne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń

Brzmi smakowicie ? napisz coś o tym :

Łączna liczba wyświetleń