wtorek, 4 września 2012

Placki z łososia nie tylko dla maluchów

Mój 2 latek dalej marudzi przy jedzeniu . Teraz nie chce jeść ryb. No to zjadł  łososia w plackach i na dodatek bardzo mu smakowały i mi tez :)

Składniki:
  • Łosoś może być wędzony
  • Mleko
  • Jajko
  • Mąka
  • Tymianek , kminek mielony, kolendra mielona 
Wykonanie:
  1. Łososia zmiksować blenderem 
  2. Dodać mleko i miksować dalej jeżeli jest taka potrzeba
  3. Dodać jajko  i mąkę tak aby powstało ciasto o konsystencji naleśnikowej albo gęstszej.Zmiksować lub wymieszać
  4. Dodać przyprawy i wymieszać
  5. Patelnię nagrzać , zmniejszyć ogień i nalać troszkę oleju ( olej idealnie się rozprowadza silikonowym pędzelkiem albo ręcznikiem papierowym)
  6. Ciasto nalewać jak na  placki , które wychodzą bardzo delikatne i kruche   :)
Smacznego 



5 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie ;) Lubię potrawy obtaczane w cieście naleśnikowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam placków z łososia i ciężko mi sobie wyobrazić ich smak, niemniej przyszłościowo oceniam go na pozytyw. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno nie tylko dla maluszków. Mój Mąż zje z chęcią wszystko co łososiowe, byłby zachwycony placuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę placki na wytrawnie

    OdpowiedzUsuń

Brzmi smakowicie ? napisz coś o tym :

Łączna liczba wyświetleń