poniedziałek, 11 czerwca 2012

Naleśniki z mąki ryżowej

Kupiłam dziś make ryżową i postanowiłam od razu ją wykorzystać. Postawiłam na najprostsze danie czyli naleśniki . Ale mam ochotę zrobić też jakiś pudding ryżowy.

Na naleśniki potrzebujemy:

  • 150 ml mleka ( ja dodałam mleko orzechowe)
  • 180 gram mąki ryżowej
  • jajko
  • 1 łyżeczkę proszku do pieczenia
  • cynamon
  • olej do smażenia
Wszystkie składniki zmiksować blenderem
Podgrzać patelnię
Wlać troszkę oleju i podgrzać ten olej
Wlewać ciasto naleśnikowe na patelnię tworząc małe naleśniki a może i nawet placki ?
Naleśniki wychodzą kruche  , są pyszne i mogą być podawane na śniadanie czy kolację z ulubionym dżemem :)
Smacznego






1 komentarz:

  1. Ciekawe czy mi uda się zrobić mąkę ryżową?:) Jak gryczana wyszła to chyba ryżowa też wyjdzie;) Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń

Brzmi smakowicie ? napisz coś o tym :

Łączna liczba wyświetleń