wtorek, 20 września 2011

Lekko ciężki gulasz z cukinią i pieczarkami


Na suchą dużą patelnię położyłam  
750 gram mięsa mielonego wieprzowo-wołowego 
i dodałam szczyptę
soli morskiej
bazylii
kozieradki
Patelnię przykryłam i w międzyczasie przygotowywałam i wrzucałam do tego mięsa
750 gram ciemnych pieczarek pokrojonych w kawałki
5 małych cukinii pokrojonych w plastry
szczyptę kminku 
2 duże cebule
4 ząbki czosnku
ponad pół łyżeczki każdej z przypraw :
pieprzu czarnego
pieprzy cayenne
chilli
imbiru
soli morskiej
pomidory krojone w puszcze + 2 łyżki koncentratu pomidorowego
Dusiłam to ok 20 minut aż cukinia była miękka
Następnie posypałam to 5 łyżkami mąki i szybko wymieszałam
Dodałam szczyptę kurkumy
Szczyptę kminku 
i pół łyżeczki pieprzu mielonego
Zagotować i gootowe

Potrawa jest ostra i wystarcza dla 5-6 głodnych smakoszy ...

Wszystkim smakowało i wam też smacznego życzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Brzmi smakowicie ? napisz coś o tym :

Łączna liczba wyświetleń